top of page

 De Bladenmaaksters  

Doreen Dekker en Ellen van Kaam hebben in 2011 de VOF De Bladenmaaksters opgericht, waarbij zij zich richten op marketing en communicatie voor het bedrijfsleven, met name voor de toeristische en recreatieve sector.

Van lay out tot tekst en van websites tot drukwerk

De Bladenmaaksters is een marketing- en communicatiebureau met diverse disciplines: ontwikkelen, produceren en vermarkten communicatiemiddelen met een crossmediale aanpak.

Het franchiseconcept Wat Gaan We Doen.nl is in 2014 op eigen initiatief ontwikkeld en met succes in de markt gezet. Er is een jaarlijks vakantiemagazine en website waar alles op één plek te vinden is: activiteiten, evenementen, routes, horecagelegenheden, overnachtingsmogelijkheden, winkels en praktische informatie ter voorbereiding van een bezoek. Aangezien 80% van de buitenlandse bezoeker Duits spreekt, zijn alle communicatiemiddelen in het Nederlands en Duits. Naast het vakantiemagazine en de website is er een planmatige inzet van social media om ondernemers, activiteiten en (potentiële) klanten/bezoekers aan elkaar te koppelen voor meer omzet.

Ellen

Ellen heeft een reclamebureau waarmee zij met haar team alles verzorgt op het gebied van reclame, communicatie en pr: Het Communicatie Team.

Ellen startte in 1999 haar bedrijf nadat zij voor muziekwinkel Ypma en vervolgens Museum Broeker Veiling de communicatie heeft verzorgd. Als (oud)docent NIMA-PR-A, Sales en basis-PR heeft zij bedrijven uit verschillende branches beleidsadviezen gegeven en werkzaamheden uitgevoerd op het gebied van: corporate identity (grafische vormgeving, websites, teksten, drukwerk, perscontacten/free publicity, advertenties, magazines, evenementen, reclame en public relations).

Het Communicatie Team

Ellen02.jpg
Doreen

Doreen is eigenaar van Studio Door, waar met veel plezier wordt gewerkt aan de creatieve communicatie voor diverse opdrachtgevers.

Doreen neemt de opdrachtgever mee op de spannende zoektocht naar de eigen identiteit en vertaalt deze naar diverse marketing- en communicatieuitingen (de corporate identity van het bedrijf).

Doreen is afgestudeerd aan zowel het Grafisch Lyceum in Amsterdam als de

Willem de Kooning Academy in

Rotterdam. Ze heeft veel ervaring in

een conceptmatige aanpak en

projectbegeleiding.

Studio Door

Doreen02.jpg
bottom of page